074-7691431
0
x

המוצרים שלי

0 סך הכל: * המחירים לא כוללים משלוח
ראשי בלוג ציוד לציפורים | אודיס פלייס

בלוג

ציוד לציפורים

08/07/2019

כאשר מעוניינים להוסיף למשפחה חיית מחמד לא שגרתית, ציפור היא המענה המושלם. הציפור דורשת מינימום מאמץ, אך מעניקה בכל בית אושר ושמחה. תחילה, יש לרכוש ציוד לציפורים, על מנת לאפשר לציפור לחיות על הצד הטוב ביותר, ולהשאיר אותה בריאה ומתפקדת. אודיס פלייס הינה חנות של מזון וציוד לחיות מחמד ולציפורים בפרט. בעזרת צוות מקצועי תוכלו לרכוש את כל הציוד לציפורים החדשות שלכם, ולקבל המלצה על המזון והאביזרים שיתאימו בדיוק לסוג הציפור. 


ציוד לציפורים באשדוד
בעת קנייה של ציוד לציפורים, מזון הוא אחד מהם. חשוב במיוחד להקפיד על מזון איכותי אשר מתאים לסוג הציפור. ציפורים בגידול ביתי באופן טבעי זזות הרבה פחות ולכן משתמשות במעט אנרגיה, מה שעלול להוביל במקרים רבים לירידה ניכרת בכמות האוכל ומנגד גם להשמנה. לכן מומלץ לרכוש מזון איכותי, ומגוון מתקנים שיפעילו את הציפור בתוך הכלוב. 


ציוד לציפורים ביבנה
אחד מן הדברים החשובים ביותר בעת קניית ציוד לציפורים הוא הכלוב אותו אתם בוחרים. חשוב במיוחד להחליט על גדול הכלוב, בהתאם לסוג הציפור, ובהתאם לכמות. כמובן שככל שהכלוב אותו תבחרו יהיה גדול ורחוב יותר, כך לציפורים יהיה יותר מקום למרחב, לעוף ולשחק, וכתוצאה מכך תהיה מאושרת ופעילה יותר. דבר נוסף שחשוב להפקיד לגביו הוא המרחב המתקיים בין סורגי הכלוב, מכיוון שציפור קטנה מסוג מסוים, יכולה לברוח מבין החריצים, או לעיתים אף להתקע עם המקור או הכנף. בעקבות כך מומלץ להתייעץ עם בעל ניסיון וידע. אודיס פלייס מחזיקה צוות בעל ניסיון ואהבה לתחום ומציעה ייעוץ מקצועי בכל הקשור לציוד לציפורים, וכמובן מגוון מוצרים ומזון. 


ציוד לציפורים בירושלים
בחירה נכונה של כלי האוכל והמים לציפור הינה חשובה במיוד. בדרך כלל מדובר בתוספת חיצונית שמתחברת אל סורגי הכלוב ומאפשרת לציפור לאכול ולשתות כרצונה ובזמנה. מומלץ כי כלי האוכל והמים יהיו עשויים מחומרים אשר יהיו קלים לניקוי. כמובן כי חשוב לקחת בחשבון שיש לרכוש את הציוד בהתאם לסוג הציפור, כאמור ציפור גדולה יותר, תאכל ותשתה יותר, ולכן תהיה זקוה לכילים גדולים יותר. בנוסף, מומלץ לשדרג את מראה הכלוב באמצעות קניית מוטות וצעצועים אל הכלוב, כמובן שהדבר גם יגרום הנאה רבה לציפור, שתוכל לשחק, לטפס, לישון ולנוח על המוטות. 

X

השאירו הודעה ונחזור בהקדם