074-7691431
0
x

המוצרים שלי

0 סך הכל: * המחירים לא כוללים משלוח
ראשי בלוג סוגי מזון לכלבים | אודיס פלייס

בלוג

סוגי מזון לכלבים

08/07/2019

כיום, ניתן למצוא על המדפים מגוון רחב של סוגי מזון לכלבים. אך רבים לא יודעים כיצד לבחור את המזון הנכון והמתאים ביותר עבור הכלב שלהם, ולעיתים בחירה לא נכונה יכולה לגרור מגוון בעיות בריאותיות כגון בעיות עיכול, אלרגיות, יציאות לא מסודרות, וכו׳. ראשית, על מנת לעשות סדר בסוגי מזון לכלבים הקיימים היום בשוק, חשוב להבין כי צריך לאבחן מהו גזע הכלב, גילו, הגודל שלו, ומה מצבו הבריאותי. רק לאחר יש לבחור את סוג המזון המתאים ביותר עבור הכלב שלכם, בהתאם לתשובות האבחון. מומלץ ורצוי להתייעץ עם וטרינר מקצועי, שיש לנו ידע רחב בנוגע לסוגי מזון לכלבים, על מנת לקבל ממנו ייעוץ תזונתי, מה הם מספר הפעמים ביותר שיש לתת לכלב לאכול, מהי הכמות הנכונה, ועוד.  אודיס פלייס הנה חנות מזון וציוד לחיות מחמד, ומתמחה במתן ייעוץ לבעלי כלבים. 


מזון יבש לכלבים
מזון יבש לכלבים ידוע כמסייע לשמירה על שיניים בריאות של הכלב, זאת בעקבות הלעיסה של גרגרי המזון הנוקשים והפריכים. אותה פעולה למעשה מפחיתה משמעותית את הצטברות האבנית על השיניים של הכלב שלכם. בנוסף, המזון היבש מאוד נוח לשימוש, אינו מלכלך, וניתן לשמור אותו עד כחמישה חודשים לאחר פתיחת האריזה. בנוסף, אוכל יבש איכותי מכיל בדרך כלל כמות גדולה של חלבונים, וויטמינים, סיבים תזונתיים, מינרלים, ופחמימות. כל הערכים התזונתיים אשר הכלב צריך על מנת לשמור על בריאות טובה ותפקוד תקין. אודיס פלייס מציעה מגוון רחב של סוגי מזון לכלבים, ומזון יבש בפרט. על ידי צוות החנות, תוכלו להתאים את האוכל הטוב ביותר עבור הכלב שלכם. 


מזון לכלבים ללא דגנים
מזון ללא דגנים בדרך כלל עשיר יותר באחוזי החלבון, ובבשר. משמעות הדבר היא כי אותו מזון ללא דגנים בריא הרבה יותר לכלב, ומעשיר את גופו פי כמה. בנוסף, מזון ללא דגנים בדרך כלל נחשב לפחות אלרגני, מכיוון שמכיל יותר בשר כמו בקר, ועוף,  ופחות דגנים כמו חיטה, תירס, וסויה. 


מזון היפואלרגני לכלבים
כלבים רבים עלולים לסבול מסוגים שונים של אלרגיה, שבאה לידי ביטוי בקשיים במערכת האיכול, ותגובות אלרגיות כגון גירוד וקרחות. מעבר למזון היפואלרגני יכול לסייע ולהקל על תופעות האלרגיה, ולצמצם את האי נעימות שהכלב יכול לחוות בעקבות הסימפטומים. 

X

השאירו הודעה ונחזור בהקדם